jueves, 3 de mayo de 2007

“OS DESAPARECIDOS”

Os desaparecidos da nosa Biblioteca non o son por razóns de conciencia, non o son por razóns políticas, nin por razóns de sexo, todas elas, por suposto, “sin razóns”, porque nunca hai razóns para unha execución. Na nosa Biblioteca cada día desaparecen varios libros e revistas, moitos previamente son mutilados, baixo miradas cegas. Hoxe tocoulle a sorte á obra de Paolo Desideri sobre Pier Luigi Nervi, publicada en 1981 por Gustavo Gili, da que unicamente deixaron a encadernación rústica. ¿Cal sería a solución?: volver aos armarios pechados e que cada vez que alguen precise un libro teña que solicitalo?, ¿encher a sala de gardas de seguridade ou policías vixiantes de cada movemento?, encadear os libros ás estanterías como facían no medievo? Ou ¿será cousa de que cada un sexa máis consciente de que a Biblioteca é algo común, de todos, incluído cada un de nós?. Nos pensamos que ante todo se trata dun problema de educación, ou máis ben de “mala educación”, de incultura por parte dun grupo, esperamos que reducido, de persoas.

9 comentarios:

Anónimo dijo...

totalmemte de acuerdo, falta de educación,....por no decir otra cosa.

Anónimo dijo...

por desgracia es muy común en nuestros días que sucedan cosas de este calibre.. La falta de educación es una posible explicación, o una parte de la misma. La solución?..Por DESGRACIA, ya no es tanto encontrar una respuesta, sino llegar a plantearse este tipo de preguntas.. LAMENTABLE

Anónimo dijo...

una posible solución:cámaras de seguridad

Anónimo dijo...

Lin sobre isto que ocorre na ETSAC e non dou credito.

Anonymous di ás 1:17 PM que unha posible solución e poñer camaras de seguridade na biblioteca.

Eu preguntome:
¿Por que retiraronse as camaras de seguridade que no seu momento sobrevoaban o recinto da hemeroteca, lugar no que desaparecen multiples publicacions ó año ?

Unha segunda pregunta sería:

¿ten alguén algun temor a que os voceiros de antano nos fagan pensar dunha maneira diferente a como se plantexa hoxe a labor como arquitectos ou individuos pensantes que formanse nunha biblioteca agora incompleta e que sen embargo e unha das mellores do territorio español?

A terceira e derradeira pregunta:

¿Quen capitanea ese dirixismo cultural que presentase na nosa biblioteca cando se mostra ó final dunha serie de libros sobre un estante a portada de algun exemplar que fala dende ideoloxias que para nada teñen hoxe un matíz reaccionario ou que totalmente perderon a sua forza ideolóxica?

Eu permitome o luxo de escomenzar a facerme mais preguntas sobre o que verdadeiramente pasa nesta escola e se entre todos queremos un centro renovado e de calidade ou un martirio cotiá. Parariame a reflexionar en todo isto e en todo o que ocorre na nosa biblioteca. Todos somos culpables por non salvala.
Todos, absolutamente todos nos.

Anónimo dijo...

Con cosas asi, claro que tenemos que pensar.
¡¡¡¡No a la desaparición de libros de la biblioteca!!!!

Anónimo dijo...

Lo que si seria necesario seria hacer crecer la biblioteca y volver a tener mesas en la parte ahora ocupada por las estanterias.
No se de quien habrá sido la idea tan extraordinaria de mover todo pero hace muy incomoda la comodidad que tenía la biblioteca antes

Anónimo dijo...

tiene razon Fran.
Teniendo mas mesas en mas sitios, la vigilancia de "nuestros" libros, sería mas intensa.

Finito de Cordoba

BIBLIOTECA DA ETSAC dijo...

Tedes razón os que decides que debería crecer a Biblioteca e ter mesas entre as estanterías. O problema é que non hai espacio, non ten hacia onde crecer, non hai máis estancias dispoñibles para a Biblioteca. O que desapareceran as mesas que había entre as estanterías non foi algo feito sen pensar, medituse moito, fixéronse moitos proxectos previos sobre o plano para engadir as estanterías que facían falla, traballamos todo un verano bibliotecarios e arquitectos para acadar a mellor solución.

Anónimo dijo...

Sobre la meditación de como habeis organizado la biblioteca, los libros y todo lo demas, tengo que añadir que por el momento a nadie se le ha ocurrido poner mas baldas hacia arriba por que estanterias altas las hubo siempre, a no ser que no las pongais para que no se le vean ciertas intimidades a las bibliotecarias de turno cuando tienen que coger un libro en las alturas, actitud que me parece anticuada a dia de hoy.

¿Somos una biblioteca o un ordenado stand de un centro comercial?

El saber no ocupa lugar, pero si estanterias y si con mas altura y mas estanterias haceis una biblioteca mas intima, seguro que beneficiaria a mas de uno, ya que la biblioteca no es precisamente a dia de hoy un modelo para la concentración si no una casa de locas, pijos y extraviados que ni ligan, ni leen, ni se quejan del funcionamiento de la biblio.

A ver si espabilamos y somos modernos, ponemos mas gente a mandar callar y convertimos la biblioteca en lo que tiene que ser. Un lugar para leer y para estudiar sin tener que fastidiarse por tantos cambios tan seguidos.

Ahi lo dejo.
Pandeirada